fredag 21 maj 2010

Friskt vågat, hälften vunnet! ... eller allt vunnet?!

Äntligen idag tog jag mod till mig och fick iväg mailet! Hade nog inte gjort det om det inte hade varit för alla hejjarop från Pååla o Carro ( TACK). Ja, nu är det gjort i alla fall. Vad nu än svaret blir så har jag ju växt lite, fått lite mer skinn på näsan. Bara bra saker kan komma ur detta! ... jösses vad klok jag är ;)

Imorgon är det dags för GBG-varvet. Skulle ju ha varit med men eftersom min hals vägrat att ha gett med sig så fick jag snällt sälja min plats. Stackarn som köpte den jobbar på mitt jobb, så jag har ( på skoj ) pressat och stressat honom. Vill ju ha en bra placering tills nästa år! :) Men jag åker ner ändå och hejjar på, honom såklart, men först och främst Lilla Linn! Hejja Linn! Ge dem vad de tål! Ser fram emot att åka ner och strosa runt där nere, se om det är nåt mer folk man känner och då framför allt få en ny vattenflaska. Min från förra året har gått sönder. Måste ju bara ha en ny :)

Dags att lägga sig så jag är pigg imorgon. Har tagit på mig rollen som Linns coach. Sen om hon lyder mig eller inte, det får vi se.

Kram!

2 kommentarer:

  1. Va det Per som köpte den???
    We love U to! <3

    SvaraRadera
  2. Yes we do honey. Å gör inte Linn som du säger så får du väl straffa henne. *hehe*
    Ha en underbar lördag. <3

    SvaraRadera