tisdag 4 maj 2010

På begäran ;)

På begäran så tänkte jag bjuda er på ett nytt inlägg ;)

Vad har hänt sen sist då? Hmm... i lördags var jag och klättrade lite. Var ett tag sen sist men det var lika kul som vanligt. Märkte att det är väldigt dumt att inte klippa ner sina naglar innan, de är liksom i vägen =/ Det lutar åt att jag ska gå en grundkurs lite längre fram. Det ser jag fram emot men får spara lite pengar först. Kostar ett par tusen.

Min hals håller på att krånglar som vanligt. Känns som jag aldrig kommer bli frisk :( Så jobbigt för jag saknar träningen så!! Och personerna på gymmet :)

Sen så har jag upptäckt en fin och söt kille :) Nackdelen är bara att han inte vet att jag finns. Kan säga att jag beundrar honom på avstånd. Nu är bara frågan hur jag ska få kontakt med honom?! Inte så lätt som man kan tro.

Tea time nu!

kram

2 kommentarer: