lördag 15 maj 2010

Otränad eller ovan?

Igår åkte jag ner till Anna i GBG. Hon fyller 30 på söndag och undrade om jag ville komma ner på en drink igår för att förfira henne lite, och visst ville jag det! Tyvärr körde jag, men det var kul att komma ner ändå. Finns ju alkoholfria alternativ! :)

Vi satt hemma hos henne en stund och snattrade, sen gick vi vidare till Heaven 23 (tror jag det heter?! ) Hon bor så perfekt, mitt i smeten. Mitt emot Universeum. Kommer bli en del övernattningar hos henne i sommar tror jag ;) Hade en trevlig kväll med henne! Blev rätt tidig hemgång, skulle hem och tvätta på morgonen... snark...

Nu under halvåret så har jag bara haft på mig mina arbetsskor alt gympadojjor. Inte så jättemånga gånger jag haft mina stövlar på mig, har hänt några få gånger. Så igår rotade jag runt i garderoben och hittade ett par svarta låga gå-ut-skor. De måste jag ha tänkte jag! Javisst, på med dem och slängde mig sen ner i bilen. Det var värre sen när jag skulle gå i dem... jag kände av dem i vaderna!! Och idag har jag träningsvärk i dem =/ Jag väljer att tro att jag är ovan med dem... inget annat...

Sitter och väntar på att min skjuts ska komma och hämta mig snart. Det bär iväg till EMD för det ska grillas ikväll. Min mage kurrar redan nu så det kommer bli så gott! God mat, god dryck och trevligt sällskap, det kan inte slå fel :)

Får nog kolla till vinet lite nu :)

Ha en trevlig kväll på er!

1 kommentar: