onsdag 12 maj 2010

Onsdag men känns som fredag

En galen arbetsdag som äntligen tog slut och i och med det är jag ledig i 4 dagar, så UNDERBART :)

Har bara slöat ikväll, så gott. Kollade på Greys ikväll. Det är lika bra som vanligt. Det är en serie som är meningsfull, de har alltid nån baktanke med de olika avsnitten. Började även ikväll tänka på att man inte ska ta något för givet och att man ska leva fullt ut samt våga chansa mer här i livet. De senaste dagarna har jag blivit mer och mer påmind om det.... kanske beror på att jag går runt och funderar på en sak. Frågan är om jag vågar ta kontakt och visa vem jag är? Har väl allt att vinna men tänk om jag blir dissad, orkar jag med det igen? Det är nog det som jag är mest rädd för :(

Ska börja min ledig dag imorron med att tvätta kl 7! Varje gång jag bokar tid så tänker jag, äh kl 7, det e ju jättebra att tvätta då. Klart du orkar gå upp och tvätta då Linda! ... men det brukar ju sluta med att jag ant skiter i tvättiden eller så masar jag mig upp några timmar senare och kanske slänger i en tvätt eller två. Men imorron MÅSTE jag upp tidigt, har samlat på mig en rejäl hög som ska väck!

Så hoppas vi att det blir uppehåll imorron för då blir det grillning på mammas kolonilott :)

Dags att hoppa i säng! Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar