torsdag 27 maj 2010

Torsdag...

Sitter och borstar tänder i väntan på min skjuts. Torsdag idag, om jag var trött igår så är jag ännu tröttare idag. Hade helst av allt velat ligga kvar i sängen och sova några timmar till. Men icke! Jobbet kallar!

Går fortfarande och hoppas på att släpet på nåt konstigt sätt inte tar sig över Ödsmålsbron, men det händer ju aldrig =/

Känner nåt konstigt lugn över mig... hoppas det håller i sig, om inte annat så är det ju bara att inse att jag är bäst! I rule the f**ing world! ;)

Ha en bra dag vänner!

kram

1 kommentar:

  1. Hahaha, du e för rolig.. "Går fortfarande och hoppas på att släpet på nåt konstigt sätt inte tar sig över Ödsmålsbron, men det händer ju aldrig =/"
    Vart ska det ta vägen?? ;O)
    Nu har jag fått mig ett morgonskratt iaf, Tack!
    Jag tänker på dig hela dan o hoppas att det skickar över lite goa vibbar till dig idag! STOOOOR KRAM!!!

    SvaraRadera